fbpx

Zbog čega je email marketing sjajan način da poboljšate
vaš biznis?

Došao je trenutak da promociju vašeg brenda, poslovanja, prenesete na napredni nivo. Kako napraviti dobru reklamu, ukrašenu na taj način da neće biti napadna, a opet da dopre do velikog broja ljudi, iznova i iznova? Odgovor je - email marketing. Veoma koristan alat za proizvod ili proizvode koje nudite. Šta je email marketing zapravo i kako se primenjuje, pročitaćete u nastavku.


Šta predstavlja email marketing? Hajde da definišemo.

Autor: Smarter Agency



Čuli ste da je to genijalna stvar, ali ne znate ni šta je, kako da počnete, koje su “cake”. Neka bazična definicija email marketinga bi bila sledeća: Reklamiranje proizvoda ili usluga preko mejla. Naprednija bi izgledala ovako: Korišćenje emaila da bi se razvio određen odnos između mušterije i klijenta. Svi mi neretko dobijamo na mail reklame od različitih organizacija, firmi, koje su klasične reklame. Oni samo nude proizvod, popuste, akcije, i to je sve. Ovo je najgori vid email marketinga.Česta zabluda je da su danas društvene mreže najpogodnije za marketing i da email prosto ne može da ih nadjača u toj sferi. U praksi to zapravo izgleda dosta drugačije. Postoje firme koje odlično posluju a da recimo ni svoj sajt nemaju, upravo zahvaljujući email marketing kampanjama i strategijama koje vode.


Kakav pristup treba imati?


Dakle, ustanovili smo da je jako loše reklamirati proizvod na “KUPI KUPI KUPI POPUST POPUST POPUST” način. Ovakav pristup je jako iritantan korisnicima, napadan je, i ni na koji način se ne povezuju sa vama, već vide vašu želju da im “uvalite” proizvod i zaradite. Hajde da napravimo 2 poređenja. Recimo da želite da prodate sokovnik, kao na slici ispod:


Vaš mail može glasiti ovako: “50% popusta na najnoviji sokovnik u našoj ponudi! PORUČITE ODMAH!”. Recimo da je mail primilo 5.000 ljudi, koje imate na vašoj mail listi (o kojoj ćemo govoriti kasnije).

U najboljem slučaju pola od tog broja će otvoriti mail, a za kupovinu će zapravo biti zainteresovano stotinak ljudi. Zapitajte se i sami, da li bi vam ovakav oglas zvučao primamljivo i profesionalno? Šta ste vi korisniku poručili, sem što ste bili jako napadni? Da li će samo zbog reči “popust” on odmah poručiti vaš proizvod i biti prezainteresovan za isti? Neće. Ljudima su takvi oglasi odbojni.Ovakvim pristupom, gubićete ljude koji su se pretplatili na vaše mejlove, jer će se ili odjaviti ili će samo preusmeravati vaše mejlove u SPAM folder, jer vi to zapravo i radite, spamujete ih neželjenim informacijama. Vremenom će se ime vašeg brenda dovoditi u asocijaciju sa dosađivanjem, a ne sa kvalitetnom uslugom, a vi to sigurno ne želite.


Kako zapravo treba postupiti?

Hajde da pretpostavimo da je sadržina “ispravnog” mejla sledeća: “Ukusni recepti uz pomoć kojih možete napraviti savršene i zdrave napitke za Vas i Vaše mališane.Za Vas smo pripremili video materijal i nekoliko različitih recepata, kako biste uživali. O svemu više pročitajte na linku ispod!”.Da li se negde u tekstu pominje kupovina, iliti prodaja nečega? Ne. Pominje li se sokovnik koji želimo da prodamo? Ne. Ovakav tekst će privući pažnju velikog broja ljudi i dosta njih će zapravo kliknuti na link, a na vama je da ih tamo dočeka ono što je obećano. Nakon što odgledaju pripremljeni materijal i pročitaju propratni tekst, na kraju svega će se nalaziti šta? Ono što je najlogičnije - sokovnik koji želimo da prodamo! Čak i tada  potencijalni kupac ne treba da oseti određeni pritisak, već možete napisati nešto poput: “Da li su Vam se svideli ovi recepti? Uz naš sokovnik ove preukusne napitke možete spremiti 2x brže, i iskoristiti maksimalno hranljiv i zdrav sadržaj svake voćke!” Na ovaj način, sasvim diskretno i nenapadno, ponudili smo naš proizvod. Šta sledi nakon ovoga, a jako je bitno? Email sekvenca.

Email sekvenca

Okej, upoznali ste delimično sa proizvodom koji nudite, šta sada? Neki nisu otvorili mejl, neki su zaboravili da ga otvore, a neki ga možda nisu ni videli. Dakle, ne možete se osloniti samo na jedan mejl. Uspostavili ste konekciju sa mušterijama i sada to treba da se nastavi. Na osnovu prethodnog primera, sledeći korak bi bio recimo mejl sa naslovom: “Kako da iskoristite svaku voćku maksimalno, da iscrpite sve vitamine iz nje, uključujući i koru? Za Vas smo pripremili odlične članke koje su napisali najveći stručnjaci. Pročitajte više o ovome u nastavku.”

Na ovaj način pravi se određena sekvenca iliti nadovezivanje, na osnovu kojeg stičete sve veće poverenje vaših potencijalnih mušterija, a indirektno nudite vaš proizvod. Pretpostavimo da želite da vašim mušterijama ponudite odličan proizvod za mršavljenje. Sekvenca mejlova koje biste slali bi izgledala otprilike ovako:

1) Prvi mejl - “Izračunajte Vaš BMI”

2) Drugi mejl - “Evo kako da izračunate prosečan broj kalorija koje treba da unesete, na osnovu dnevne fizičke aktivnosti”


3) Treći mejl - “20 recepata za zdrav obrok koji će Vas zasititi, a nakon kojeg se nećete kajati”

4) Četvrti mejl - “15 razloga zašto treba da brinete o Vašem izgledu, a samim tim o Vašem zdravlju”.

5) Peti mejl - Ovde već nudite vaš proizvod. Na osnovu svega navedenog u prethodnim mejlovima, objasnićete zašto je vaš proizvod idealno rešenje koje će zadovoljiti sve prethodno navedeno. Ovo je samo jedan od primera za mail sekvencu, ali suština je ista. Postepeno predstavljanje problema, a na kraju ponuda rešenja, nakon zadobijenog poverenja.


Mailing lista je pomenuta. Šta je to? To je zapravo početak.

Ako trenutno izgledate ovako i mislite da ste obasuti informacijama ne brinite - razjasnićemo sve u nastavku. Da biste došli od pomenutog broja od 5.000 ljudi (i u budućnosti, mnogo mnogo većeg) potrebno je od nečega da se krene. Samim tim, prikupljanje email adresa predstavlja pokretač vaše marketing kampanje. 


Kako indirektno prikupiti mejlove? 

Ukoliko vaše poslovanje ima svoju veb prezentaciju, iliti veb sajt, to ćete koristiti kao prvobitno sredstvo. Recimo, možete u futeru ostaviti prazno polje gde će korisnici moći da unesu svoju adresu, kako bi primali takozvani “newsletter”, ali ova metoda je najmanje svrsishodna i nećete prikupiti veliki broj ljudi. Efikasnije metode su postavljanje banera sa tekstom čija se sadržina “namamiti” korisnika da ostavi svoj mail. Primer: “10 grešaka koje pravite prilikom ceđenja voća. Ostavite vašu email adresu i poslaćemo Vam edukativni video sa propratnim tekstom i fotografijama, besplatno!”. Ljudi vole kada je nešto besplatno.

Metoda slična ovoj bi uključivala “pop up” prozor, reklamu koja će u određenom trenutku iskočiti na sred ekrana, skrenuti potpuno pažnju korisnika na sebe, i zatražiti mejl kao u prethodnoj situaciji, na osnovu primamljivog teksta. Ova metoda jeste pomalo napadna, ali je psihološki trik i funkcioniše u praksi.


Squeeze page

Sasvim slučajno se dovodi u asocijaciju sa pomenutim sokovnikom i voćem (jer squeeze = cediti). Ova stranica se pravi isključivo sa namerom prikupljanja mejlova. Nepisano pravilo je da se ne sme koristiti za bilo šta drugo, ili drugim rečima - da sadrži linkove ka drugim stranicama/ponudama. Sav dizajn i materijal koji se nađu na stranici imaju samo jedan cilj - da ostavite vaš mejl. Ovde treba da pridobijete korisnika i da mu objasnite zašto bi trebalo da ima u poverenja i da se pretplati na vaše mejlove. Na početku su na ovim stranicama bili prisutni samo tekstovi, a danas su sve popularniji video klipovi. Evo primera jedne takve stranice: 

Šta sve stranica sadrži:

1) Naslov, pomoću kojeg se uočava problem i pruža rešenje.

2) Ponuda, gde se u kratkim crtama objašnjava šta dobijate.

3) Forma, u kojoj se traži da napišete vaše ime (saznaćete zašto su imena bitna) i email adresu.

4) CTA (Call To Action), bukvalno prevedeno - “poziv na radnju”. Dugme koje vas opet indirektno “tera” da ga pritisnete. Ne piše samo “Pošalji poruku”, već “Počni sada da štediš novac”. Ovim pristupom se opet korisniku pristupa sa psihološke strane i uliva mu se poverenja u proizvod koji treba da kupi.

5) I naravno, video klip, gde je sve detaljnije objašnjeno.

Video klipovi su sve popularniji, ne samo u email marketingu već u toj oblasti uopšte, prvenstveno iz razloga što ljudi sve manje vremena imaju za čitanje dugih tekstova, ali i zbog toga što je vizuelna reprezentacija proizvoda lepša, bliža korisniku, a slušanje uživo osobe koja priča o svemu uliva dodatno poverenje.

Kako da ljudi saznaju za vaš Squeeze page? Preko targetovanih facebook reklama, Google AdWords i ključnih reči koje se koriste pri pretrazi na Google-u.


Tipovi mejlova


Email marketing može se vršiti na više načina, a tipovi mejlova koji se mogu koristiti u tu svrhu su sledeći:

Transakcioni mejlovi

Nakon što je obavljena neka transakcija u vidu registracije ili kupovine, možete se korisniku zahvaliti putem potvrdnog mejla. Mejl će sigurno otvoriti jer su pod utiskom nakon kupovine proizvoda, a to je savršena šansa za dodatnu prodaju - ponudite mu nešto što je zgodno za koristiti uz proizvod koji je već kupio. 


Email dobrodošlice

Pomenusmo da je jako bitno znati ime osobe kojoj se obraćate. Tako se ceo taj posao čini ličnijim i uliva poverenje. Učinite da se ljudi osećaju posebno nakon registracije i ponudite im određeni popust ili beneficije. 


Dodatna ponuda

Podsetite korisnike da ste nabavili dodatnu zalihu njihovog najomiljenijeg parfema, ili kupke. Neka vide da mislite na njih i da želite ili da im ponudite proizvod koji su već probali, ili neki nov koji je recimo tek stigao, a mogu među prvima da ga testiraju. Još jedan način da se osećaju izdvojeno iz mase.


Mejlovi za promociju

Neosporna je činjenica da se nekada odluke lakše donose pod pritiskom. Napravite neodoljivu ponudu sa ograničenim vremenskim periodom za kupovinu. Za ovakve promocije možete targetirati određeni praznik recimo. 

Ovo su najčešći tipovi i najkorisniji u praksi. Pažljivo odredite kome ćete šta i kada slati, tajming i targetiranje su jako bitni faktori u email marketingu.


Koji su preporučeni alati za slanje velikog broja mejlova?


Kao što ste verovatno i pretpostavili, ogromne baze mejlova se ne prave na standardnim platformama. Jedna od najpopularnijih za ovu svrhu jeste mailchimp.

Ova platforma je odlična kako za početnike, tako i za ljude koji su već iskovali zanat. Na početku će vam biti ponuđen besplatan paket, na osnovu kojeg ćete moći da imate do 2.000 mejlova u bazi. Kada se vaš email marketing strategija poboljša i shvatite da ćete preći taj limit, u ponudi su različiti paketi čije cene variraju. Na ovoj stranici: https://mailchimp.com/pricing/ možete pogledati cene svih paketa, i šta sve oni pružaju. Takođe, na njihovom sajtu možete detaljno pročitati kako zapravo sve funkcioniše, a vrlo je jednostavno. 


Šta ako mi ipak treba neko stručan?

Nikakav problem. Ukoliko želite da zaposlite stručnjake koji će vam pomoći pri vođenju vaše email kampanje, naša agencija će vam u tome pomoći. Posetite https://smarter.rs/ i kontaktirajte nas, a vaš biznis prepustite pouzdanim ljudima.

 

Zbog čega je email marketing sjajan način da poboljšate vaš biznis?

Došao je trenutak da promociju vašeg brenda, poslovanja, prenesete na napredni nivo. Kako napraviti dobru reklamu, ukrašenu na taj način da neće biti napadna, a opet da dopre do velikog broja ljudi, iznova i iznova? 

Odgovor je – email marketing. Veoma koristan alat za proizvod ili proizvode koje nudite. 

Šta je email marketing zapravo i kako se primenjuje, pročitaćete u nastavku.

Šta predstavlja email marketing? Hajde da definišemo.

Autor: Smarter Agency

Čuli ste da je to genijalna stvar, ali ne znate ni šta je, kako da počnete, koje su “cake”. 

Neka bazična definicija email marketinga bi bila sledeća: Reklamiranje proizvoda ili usluga preko mejla. 

Naprednija bi izgledala ovako: Korišćenje emaila da bi se razvio određen odnos između mušterije i klijenta. 

Svi mi neretko dobijamo na mail reklame od različitih organizacija, firmi, koje su klasične reklame. 

Oni samo nude proizvod, popuste, akcije, i to je sve. Ovo je najgori vid email marketinga.

Česta zabluda je da su danas društvene mreže najpogodnije za marketing i da email prosto ne može da ih nadjača u toj sferi. 

U praksi to zapravo izgleda dosta drugačije. Postoje firme koje odlično posluju a da recimo ni svoj sajt nemaju, upravo zahvaljujući email marketing kampanjama i strategijama koje vode.

Kakav pristup treba imati?

Dakle, ustanovili smo da je jako loše reklamirati proizvod na “KUPI KUPI KUPI POPUST POPUST POPUST” način. 

Ovakav pristup je jako iritantan korisnicima, napadan je, i ni na koji način se ne povezuju sa vama, već vide vašu želju da im “uvalite” proizvod i zaradite. Hajde da napravimo 2 poređenja. 

Recimo da želite da prodate sokovnik, kao na slici ispod:

Vaš mail može glasiti ovako: “50% popusta na najnoviji sokovnik u našoj ponudi! PORUČITE ODMAH!”. 

Recimo da je mail primilo 5.000 ljudi, koje imate na vašoj mail listi (o kojoj ćemo govoriti kasnije).

U najboljem slučaju pola od tog broja će otvoriti mail, a za kupovinu će zapravo biti zainteresovano stotinak ljudi. 

Zapitajte se i sami, da li bi vam ovakav oglas zvučao primamljivo i profesionalno?

 Šta ste vi korisniku poručili, sem što ste bili jako napadni? 

Da li će samo zbog reči “popust” on odmah poručiti vaš proizvod i biti prezainteresovan za isti? 

Neće. 

Ljudima su takvi oglasi odbojni.

Ovakvim pristupom, gubićete ljude koji su se pretplatili na vaše mejlove, jer će se ili odjaviti ili će samo preusmeravati vaše mejlove u SPAM folder, jer vi to zapravo i radite, spamujete ih neželjenim informacijama. 

Vremenom će se ime vašeg brenda dovoditi u asocijaciju sa dosađivanjem, a ne sa kvalitetnom uslugom, a vi to sigurno ne želite.

Kako zapravo treba postupiti?

Hajde da pretpostavimo da je sadržina “ispravnog” mejla sledeća: “Ukusni recepti uz pomoć kojih možete napraviti savršene i zdrave napitke za Vas i Vaše mališane.

Za Vas smo pripremili video materijal i nekoliko različitih recepata, kako biste uživali. O svemu više pročitajte na linku ispod!”.

Da li se negde u tekstu pominje kupovina, iliti prodaja nečega? 

Ne. Pominje li se sokovnik koji želimo da prodamo? 

Ne. Ovakav tekst će privući pažnju velikog broja ljudi i dosta njih će zapravo kliknuti na link, a na vama je da ih tamo dočeka ono što je obećano. 

Nakon što odgledaju pripremljeni materijal i pročitaju propratni tekst, na kraju svega će se nalaziti šta? 

Ono što je najlogičnije – sokovnik koji želimo da prodamo! 

Čak i tada  potencijalni kupac ne treba da oseti određeni pritisak, već možete napisati nešto poput: “Da li su Vam se svideli ovi recepti? 

Uz naš sokovnik ove preukusne napitke možete spremiti 2x brže, i iskoristiti maksimalno hranljiv i zdrav sadržaj svake voćke!” 

Na ovaj način, sasvim diskretno i nenapadno, ponudili smo naš proizvod. Šta sledi nakon ovoga, a jako je bitno? Email sekvenca.

Email sekvenca

Okej, upoznali ste delimično sa proizvodom koji nudite, šta sada? 

Neki nisu otvorili mejl, neki su zaboravili da ga otvore, a neki ga možda nisu ni videli. Dakle, ne možete se osloniti samo na jedan mejl. 

Uspostavili ste konekciju sa mušterijama i sada to treba da se nastavi. 

Na osnovu prethodnog primera, sledeći korak bi bio recimo mejl sa naslovom: “Kako da iskoristite svaku voćku maksimalno, da iscrpite sve vitamine iz nje, uključujući i koru? 

Za Vas smo pripremili odlične članke koje su napisali najveći stručnjaci. Pročitajte više o ovome u nastavku.”

Na ovaj način pravi se određena sekvenca iliti nadovezivanje, na osnovu kojeg stičete sve veće poverenje vaših potencijalnih mušterija, a indirektno nudite vaš proizvod. 

Pretpostavimo da želite da vašim mušterijama ponudite odličan proizvod za mršavljenje. Sekvenca mejlova koje biste slali bi izgledala otprilike ovako:

1) Prvi mejl – “Izračunajte Vaš BMI”

2) Drugi mejl – “Evo kako da izračunate prosečan broj kalorija koje treba da unesete, na osnovu dnevne fizičke aktivnosti”

3) Treći mejl – “20 recepata za zdrav obrok koji će Vas zasititi, a nakon kojeg se nećete kajati”

4) Četvrti mejl – “15 razloga zašto treba da brinete o Vašem izgledu, a samim tim o Vašem zdravlju”.

5) Peti mejl – Ovde već nudite vaš proizvod. Na osnovu svega navedenog u prethodnim mejlovima, objasnićete zašto je vaš proizvod idealno rešenje koje će zadovoljiti sve prethodno navedeno. 

Ovo je samo jedan od primera za mail sekvencu, ali suština je ista. Postepeno predstavljanje problema, a na kraju ponuda rešenja, nakon zadobijenog poverenja.


Mailing lista je pomenuta. Šta je to? To je zapravo početak.


Ako trenutno izgledate ovako i mislite da ste obasuti informacijama ne brinite – razjasnićemo sve u nastavku. 

Da biste došli od pomenutog broja od 5.000 ljudi (i u budućnosti, mnogo mnogo većeg) potrebno je od nečega da se krene. 

Samim tim, prikupljanje email adresa predstavlja pokretač vaše marketing kampanje. 

Kako indirektno prikupiti mejlove? 

Ukoliko vaše poslovanje ima svoju veb prezentaciju, iliti veb sajt, to ćete koristiti kao prvobitno sredstvo. 

Recimo, možete u futeru ostaviti prazno polje gde će korisnici moći da unesu svoju adresu, kako bi primali takozvani “newsletter”, ali ova metoda je najmanje svrsishodna i nećete prikupiti veliki broj ljudi. 

Efikasnije metode su postavljanje banera sa tekstom čija se sadržina “namamiti” korisnika da ostavi svoj mail. 

Primer: “10 grešaka koje pravite prilikom ceđenja voća. Ostavite vašu email adresu i poslaćemo Vam edukativni video sa propratnim tekstom i fotografijama, besplatno!”. 

Ljudi vole kada je nešto besplatno.

Metoda slična ovoj bi uključivala “pop up” prozor, reklamu koja će u određenom trenutku iskočiti na sred ekrana, skrenuti potpuno pažnju korisnika na sebe, i zatražiti mejl kao u prethodnoj situaciji, na osnovu primamljivog teksta. 

Ova metoda jeste pomalo napadna, ali je psihološki trik i funkcioniše u praksi.

Squeeze page

Sasvim slučajno se dovodi u asocijaciju sa pomenutim sokovnikom i voćem (jer squeeze = cediti). 

Ova stranica se pravi isključivo sa namerom prikupljanja mejlova. 

Nepisano pravilo je da se ne sme koristiti za bilo šta drugo, ili drugim rečima – da sadrži linkove ka drugim stranicama/ponudama. 

Sav dizajn i materijal koji se nađu na stranici imaju samo jedan cilj – da ostavite vaš mejl. 

Ovde treba da pridobijete korisnika i da mu objasnite zašto bi trebalo da ima u poverenja i da se pretplati na vaše mejlove. 

Na početku su na ovim stranicama bili prisutni samo tekstovi, a danas su sve popularniji video klipovi. 

Evo primera jedne takve stranice: 

Šta sve stranica sadrži:

1) Naslov, pomoću kojeg se uočava problem i pruža rešenje.

2) Ponuda, gde se u kratkim crtama objašnjava šta dobijate.

3) Forma, u kojoj se traži da napišete vaše ime (saznaćete zašto su imena bitna) i email adresu.

4) CTA (Call To Action), bukvalno prevedeno – “poziv na radnju”. Dugme koje vas opet indirektno “tera” da ga pritisnete. Ne piše samo “Pošalji poruku”, već “Počni sada da štediš novac”. Ovim pristupom se opet korisniku pristupa sa psihološke strane i uliva mu se poverenja u proizvod koji treba da kupi.

5) I naravno, video klip, gde je sve detaljnije objašnjeno.

Video klipovi su sve popularniji, ne samo u email marketingu već u toj oblasti uopšte, prvenstveno iz razloga što ljudi sve manje vremena imaju za čitanje dugih tekstova, ali i zbog toga što je vizuelna reprezentacija proizvoda lepša, bliža korisniku, a slušanje uživo osobe koja priča o svemu uliva dodatno poverenje.

Kako da ljudi saznaju za vaš Squeeze page? Preko targetovanih facebook reklama, Google AdWords i ključnih reči koje se koriste pri pretrazi na Google-u.

Tipovi mejlova

Email marketing može se vršiti na više načina, a tipovi mejlova koji se mogu koristiti u tu svrhu su sledeći:

Transakcioni mejlovi

Nakon što je obavljena neka transakcija u vidu registracije ili kupovine, možete se korisniku zahvaliti putem potvrdnog mejla. 

Mejl će sigurno otvoriti jer su pod utiskom nakon kupovine proizvoda, a to je savršena šansa za dodatnu prodaju – ponudite mu nešto što je zgodno za koristiti uz proizvod koji je već kupio. 

Email dobrodošlice

Pomenusmo da je jako bitno znati ime osobe kojoj se obraćate. Tako se ceo taj posao čini ličnijim i uliva poverenje. 

Učinite da se ljudi osećaju posebno nakon registracije i ponudite im određeni popust ili beneficije. 

Dodatna ponuda

Podsetite korisnike da ste nabavili dodatnu zalihu njihovog najomiljenijeg parfema, ili kupke. 

Neka vide da mislite na njih i da želite ili da im ponudite proizvod koji su već probali, ili neki nov koji je recimo tek stigao, a mogu među prvima da ga testiraju. Još jedan način da se osećaju izdvojeno iz mase.

Mejlovi za promociju

Neosporna je činjenica da se nekada odluke lakše donose pod pritiskom. Napravite neodoljivu ponudu sa ograničenim vremenskim periodom za kupovinu. Za ovakve promocije možete targetirati određeni praznik recimo. 

Ovo su najčešći tipovi i najkorisniji u praksi. Pažljivo odredite kome ćete šta i kada slati, tajming i targetiranje su jako bitni faktori u email marketingu.

Koji su preporučeni alati za slanje velikog broja mejlova?

Kao što ste verovatno i pretpostavili, ogromne baze mejlova se ne prave na standardnim platformama. Jedna od najpopularnijih za ovu svrhu jeste mailchimp.

Ova platforma je odlična kako za početnike, tako i za ljude koji su već iskovali zanat. 

Na početku će vam biti ponuđen besplatan paket, na osnovu kojeg ćete moći da imate do 2.000 mejlova u bazi. 

Kada se vaš email marketing strategija poboljša i shvatite da ćete preći taj limit, u ponudi su različiti paketi čije cene variraju. Na ovoj stranici: https://mailchimp.com/pricing/ možete pogledati cene svih paketa, i šta sve oni pružaju. 

Takođe, na njihovom sajtu možete detaljno pročitati kako zapravo sve funkcioniše, a vrlo je jednostavno. 

Šta ako mi ipak treba neko stručan?

Nikakav problem. Ukoliko želite da zaposlite stručnjake koji će vam pomoći pri vođenju vaše email kampanje, naša agencija će vam u tome pomoći. Posetite https://smarter.rs/ i kontaktirajte nas, a vaš biznis prepustite pouzdanim ljudima.