OTKRIVAMO INSTAGRAM STRATEGIJU KOJA JE OMOGUĆILA BEAUTY SALONIMA I CENTRIMA I DO 40% VIŠE PROFITA

U ovom tekstu pokazaćemo vam kako uz pomoć samo jedne društvene mreže, Instagrama, možete dopreti do preko 100000 ljudi za manje od 90 dana i ostvariti neverovatan profit u vašem beauty centru. Više od 15 godina iskustva i preko 360 zadovoljnih klijenata pomogli su da osmislimo precizan model marketinga na Instagramu koji definitivno RADI!

Da, to je i te kako moguće! Samo nastavite da čitate.

Možda će vam neke stvari zvučati banalno, ali ih nikako nemojte preskakati, jer će vam doneti drastično bolje rezultate.

Pa, da počnemo.

1. Jasno definišite svoje marketinške ciljeve

Sve društvene mreže, pa čak i Instagram, su alat. Kao alati kojima se koristite u vašem salonu. Uz pomoć njih možete transformisati svog klijenta do te mere da se njegov izgled može porediti sa Holivudskim zvezdama, ali isto tako možete ga i upropastiti. Spaliti kosu, kožu, napraviti opšti haos!

Isto je i sa Instagramom. Šta vi zapravo želite da postignete svojim prisustvom na ovoj mreži?

Da li želite da:

1. Stvorite brend i povećate svest o svom brendu?

2. Postanete lider u beauty industriji?

3. Ostvariti ili povećati prodaju tretmana?

4. Povećati prodaju maloprodajnih proizvoda u salonu?

5. Možda biste čak želeli da kombinujete nekoliko različitih ciljeva?

Sve prethodno navedene ciljeve možete ostvariti vrlo lako. Međutim, ako nemate jasne instrukcije u vidu ciljeva, onda ne znate kuda će vas Instagram strategija odvesti i malo je verovatno da ćete stići tamo. Upravo zato stalno ponavljamo, “okačiti” lepu sliku na Instagramu nije marketing i nikuda ne vodi. Potrebno je mnogo više od toga!

2. Odredite svoju ciljnu grupu

I to precizno!

Na kraju krajeva, kakve klijente želite u svom salonu? Mlade devojke, studentkinje, bez previše novca za skupe tretmane? Mame koje će dovoditi svoju nestašnu decu na tretmane, koja vam mogu uništiti pola salona i oterati ostatak klijenata? Nadam se da ste razumeli da je za veliki uspeh neophodno definisati ko su ljudi, odnosno žene koje želite u svom salonu.

Samo malo preliminarno istraživanje može vam pomoći da shvatite do koga najbolje i najbrže možete doći koristeći Instagram. Na primer, naša statistika objava pokazuje da su:

  • · Najaktivniji Instagrameri imaju između 18 i 35 godina
  • · Žene i devojke koje žive u gradovima više koristie Instagram od ostalih koje žive na periferiji.

Međutim, to ne znači da biste trebali koristiti Instagram samo da biste pokušali kontaktirati upravo te osobe Umesto toga, treba da definišete svoje ciljno tržište kako biste mogli da kreirate sadržaj koji direktno govori toj publici. Sadržaj koji stvarate za svoju ciljnu grupu treba da vam omogući da steknete najpre poverenje, a zatim i uticaj i da na kraju ostvarite prodaju.

3.Kreirajte vizuelno ubedljiv sadržaj

Instagram je vizuelna mreža, tako da vaši postovi jednostavno moraju izgledati sjajno. Ne treba vam profesionalna fotografska oprema, ali fotografije moraju biti oštre, osvetljene, dobro komponovane i u fokusu.

Što je još važnije, vaš vizuelni sadržaj mora biti ubedljiv. Sjajne fotografije su lepe, ali ako ne ispričaju priču ili ne oduševe pratioce, nećete imati koristi od Instagrama.

Niste sigurni šta biste mogli da objavite? Evo nekoliko ideja:

1. Iza scene: Pokažite pratiocima kako izgleda vaša kancelarija ili kako se vaš tim zabavlja na pauzama

2. Citati i slike na osnovu teksta: Igrajte se sa tekstom da biste kreirali vizuelno zanimljiv sadržaj bez fotografija.

3.Tutorijali: Učenje pratilaca o postizanju cilja jednako je primamljivo.

4. Video snimci: Maksimalna dužina video posta na Instagramu je 60 sekundi, ali zato možete koristiti IGTV koji vam omogućava snimke u trajanju do 10 minuta.

4. Uspostavite vizuelnu strategiju svog brenda na Instagramu

Jednom kada odlučite koju vrstu sadržaja da objavite, morate odlučiti kako će izgledati. Boja utiče na odluke o kupovini i prepoznatljivost brenda.

Vaš izgled feed-a na Instagramu trebao bi da bude ujednačen u vašim postovima, pomažući pratiocima da lakše prepoznaju vaš sadržaj u svojim feedovima.

FEED je zapravo osnova svega! Ključna razlika između običnog salona i BRENDA.

Na osnovu toga se omah vidi da li je brend cool ili nije. Vi ste neko ko stvara lepotu, zar ćete dozvoliti da vam jedan feed bude katastrofalan?!

Evo par primera doobro uklopljenog feed-a.

5. Pišite neodoljive naslove

Tačno, upravo smo rekli da je Instagram vizuelna mreža. ALI! To ne znači da možete zanemariti svoje naslove. Ton vašeg brenda je podjednako važan kao i izgled vašeg brenda. Kao i vaše vizualne slike, on bi trebao biti dosledan u svim postovima.

Tekst u opisu posta na Instagramu može biti dugačak do 2.200 znakova, tako da ga možete koristiti za sve, od brzog pregleda do detaljnog pojašnjavanja i priče. Pored toga, samo se prva dva reda teksta pojavljuju u feedu bez dodirivanja na opciju “još”.

Budući da ljudi imaju tendenciju da skeniraju naslove, a ne da ih detaljno čitaju, sve te važne informacije želite da dovedete u prva dva reda.

Na osnovu višegodišnjeg iskustva, tekstiranja i eksperimentisanja, došli smo do nekih zaključaka i zato vam preporučujemo sledeće dužine natpisa na Instagramu:

  • Organski postovi: 138–150 karaktera
  • Instagram oglasi: 125 karaktera

Ako želite kažete nešto više, da ispričate priču, samo nastavite. Samo, budite sigurni da je dodatni tekst vredan toga. National Geographic je klasičan primer koji ispod svojih postova sadrži dosta teksta. Ako možete da se uskladite sa njihovim nivoom stvaranja tekstualnog sadržaja, onda se možete upustiti u duže pisanje tekstova ispod feed-a. U suprotnom, ne pokušavajte!

6. Koristite hashtagove pametno

Hashtagovi su ključni način da povećate svoju vidljivost i prepoznatljivost. Vidljivost jedne objave sa pravilno odabranim #hashtagovima može biti veća i do 70%. Ako u to uračunate sve mesečne postove, koliko je to dodatne publike, samo na osnovu hashtagova?

Možete da koristite do 30 hashtagova u Instagram postu. Ali, realno, verovatno to ne želite da radite.

Preporučujemo upotrebu između pet i devet hashtagova po postu. Više od toga može izgledati kao pumpanje sadržaja hashtagovima, spam taktika koja pratioce odbija. Još gore, ako koristite nebitne ili ponavljajuće hashtagove, korisnici vas brzo mogu odpratiti i odabrati ne gledaju vaš sadržaj za taj hashtag.

Da biste imali najviše koristi, izaberite hashtagove koji su:

1. Relevantni

2. Specifični su za vašu nišu

3. Ne koristite spam hashatgove ( #like4like ili #followme)

Da biste zaista razumeli čitavu filozofiju hashtagova i iskoristili sve njihove benefite, moraćete malo više da se udubite u istraživanje istih. Ali, isplati se!

8. Ne zanemarujte Instagram story

Polovina beauty salona/centara na Instagramu koristi story i postižu sjajne rezultate. Trećinu najgledanijih storyja objavljuju veliki brendovi. Priče su ključni deo dobre Instagram marketinške strategije.

Instagram priče nestaju nakon samo 24 sata. Pratioci očekuju da one budu stvarnije i sirovije od vašeg standardnog Instagram feeda. Oni pružaju odličnu priliku za povezivanje sa pratiocima i izgradnju odnosa.

Pa, evo nekoliko praktičnih saveta koji su dali dobre rezultate i u praksi:

Ispričajte priču: Imajte na umu poruku čak i za ovaj trenutni format.

Budite interaktivni: Koristite funkcije koje već postoje prilikom pravljenja storyja, kao što su ankete i pitanja.

Cilj: Priče su veliki pokretač direktnih poruka (DM) na Instagramu koje pomažu u stvaranju lojalnosti pratilaca.

Iskoristite poziv na akciju: Ne oslanjajte se minimalne mogućnosti Instagrama ka spoljnim linkovima. Upotrebite tekst da pratiocima kažete zašto bi trebali preći prstom na gore (“Swipe up”) ili kliknuti na BIO.

Budite dosledni: Kao i vaš Instagram feed i vaše priče treba da se usklade sa vašim glasom i estetikom brenda i moraju biti konzistente, odnostno što češće.

9. Proširite svoju publiku Instagram oglasima

Najsigurniji način da svojim sadržajem privučete novu publiku je pokretanje Instagram oglasa. Dva miliona beauty salona/centara širom sveta već koriste oglase na Instagramu, čak 96% i planiraju da nastave sa ovom strategijom.

Ako ste odredili ciljnu publiku, što je bio prvi zadatak, sada možete da upotrebite te informacije za ciljanje oglasa na osnovu:

Lokacije: država, pokrajina, grad i tako dalje

Demografske kategorije: Poput starosti, pola i jezika

Interesa: kao što su drugi nalozi koje ljudi prate i aplikacije koje koriste

Ponašanje: i na Instagramu i van njega

Takođe možete da otpremite prilagođenu publiku ljudi sa kojima imate postojeće veze i koristite ih za stvaranje publike slične njoj (tzv. looklike audeince).

Možete oglašavati svoj Instagram feed, odnosno post ili u story. Mogućnosti su neograničene!

Sada, dobro se zapitajte..

Koje su vam tačno veštine potrebne za stvaranje strategije, istraživanje tržišta, hashtagova, formiranja ciljne grupe, izrada vrhunskih i profi vizuala, kao i izgleda celokupnog feed-a….?!

Koje su vam tačno veštine potrebne za stvaranje strategije, istraživanje tržišta, hashtagova, formiranja ciljne grupe, izrada vrhunskih i profi vizuala, kao i izgleda celokupnog feed-a….?!

Ako se tome posvetite u potpunosti, verujemo da ćete postići sjajne rezultate. Međutim, šta će se desiti sa vašim svakodnevnim obavezama i kvalitetom rada salona?

Dobra reklama može učiniti čuda, ali loš kvalitet ni najbolja reklama neće prodati.

A složićete se da je prodaja svakako ključni cilj svake marketinške kampanje. Bilo bi fenomenalno kada biste mogli biti sigurni da će vam se uložen novac vratiti višestruko, zar ne?

KAO NAŠIM VERNIM FANOVIMA POKLANJAMO SAMO U DECEMBRU

BESPLATNA ANALIZA VAŠEG INSTAGRAM PROFILA I PREDLOG MARKETING STRATEGIJE