Šta je sve potrebno za uspešan Instagram biznis profil u 2020.?



Svi žele da dominiraju na Instagramu, ali stalno nešto kukaju da im ne ide.

Najjača priča je da Instagram reklamiranje ne radi.

A zapravo istina je da više od 25 miliona biznisa koristi Instagram za promociju svojih usluga, a biće ih sve više jer je upravo Instagram najbrže rastuća društvena mreža.

Zato smo rešili da vam otkrijemo oprobane tehnike i tajne kako da ne grešite u stvaranju prodajne mašinerije, kako da kreirate brend, lojalne fanove, kako da se oglašavate na Instagramu.

Ukoliko primenite ove savete, ostvarićete srpski san, napravićete uspešan biznis na leđima Instagrama, dok vi uživate algoritmi rade za vas.

Savet: hvatajte se u voz dok ne bude kasno.

Krećemo.

Automatizacija je sadašnjost, ne budućnost.

Pa nisu ti Ameri pametniji od nas, Tesla je Srbin…

Ali, prvo proverite da li pravite neke od ovih grešaka?

Da se podsetimo, cilj svakog biznisa je profit, a bez rasta nema ni profita.

PRODAJA – TROŠKOVI = PROFIT

NAJVEĆA GREŠKA VLASNIKA BIZNIS PROFILA JE ŠTO NEDOVOLJNO POSMATRAJU INSTAGRAM KAO PRODAJNU MAŠINERIJU, JER ON TO I JESTE.

Neverovatno koliko se naši preduzetnici plaše prodaje. U našem narodu je ukorenjena ta zaostavština komunizma, da je veliki greh biti privatnik. ‘Ajd to i nekako, ali on tebi nešto prodaje, on ‘oće pare za neki proizvod, uslugu.

Alo ‘odma na lomaču.

A bez uvećanja prodaje nema ni profita i zato moramo da radimo na neodoljivoj ponudi.

Druga greška je VIZUELNA KONZISTENTNOST. Pažnja je danas vrlo ograničena. Nova istraživanja pokazuju da je fokus korisnika interneta po trajanju kraći čak i od pažnje zlatne ribice, koja iznosi 5 sekundi.

Šta ovo znači za moj biznis?

Instagram je vizuelna platforma.

Kada se već nekako pojavi pred očima korisnika, vaš Instagram biznis profil mora da ostavi jak prvi utisak.

5

4

3

2

1

Vidite koliko je malo vremena.

Prvi utisak je sve i mora odmah da se desi ljubav na prvi pogled. Pregledom feed-a odmah mora da se stekne utisak o čemu se radi i koje vrednosti ima vaš biznis.

Evo primera:   Akademija Oxford i Marija Čalija permanent make up

Treća je da nedovoljno ili uopšte ne trošenje marketing budžeta u Instagram reklame.

Imamo još da pričamo ali ovo su najčešće i najznačajnije, greške.

Pre nego što dublje zaronimo u tajne, moramo da vidimo zašto je Instagram toliko popularan?

Instagram predstavlja društvenu mrežu za deljenje slika i video-snimaka.

Uspeh pre svega leži u jednostavnosti dizajna i korisničkog iskustva, nema dosadnih pop-up-ova, čudnih i komplikovanih funkcija, raznih dugmića sa različitim pozivima na akciju….

Samo vertikalna galerija sa lepim fotografijama i videima.

Pruža ljudima da se vizuelno izraze, deleći značajne trenutke iz života sa prijateljima do kojih im je stalo.

 

SVE JE TO LEPO, ALI GDE SAM TU JA?

E, zato je tu ovaj vodič, otkrivamo tajne i to:

  • Kako funkcioniše Instagram algoritam i kako ga nadmudriti?
  • Kako kreirati i dizajnirati uspešan profil?
  • Kako napraviti Instagram marketing strategiju koja stvarno radi?
  • Ideje za postove i giveaway na kojima će vam zavideti konkurencija.
  • Instagram Story kao tajno oružje.
  • Kako da iskoristite moć HASHTAG-ova ili SEO na Instagramu?
  • Kako da maksimalno iskoristite svaki uloženi evro u Instagram oglašavanje?
 

 

Kako funkcioniše Instagram algoritam i kako ga nadmudriti?

Ovo je možda tajna, koja se čuva više od recepta Coca Cole.

Tajna svih tajni je da Instagram želi da vidi što srećnije korisnike, koji se konstantno vraćaju po još i još doze postova, videa, storija…. Dopamin je kriv za sve, pisali smo više o tome, čitajte u sledećem članku : https://smarter.rs/zasto-instagram-marketing-i-kako-moze-da-vam-pomogne/

Što su ljudi angažovaniji, to više vremena provode na IG, više reklama im se pojavi u feed-u, više klikću, a to znači i više para za deoničare.

Mnogo ljudi je angažovano na kreiranju algoritma i on se konstantno unapređuje, testira, uvode se nove funkcionalnosti, pa se onda te funkcionalnosti, ukoliko se ne prime ukidaju, i opet u krug.

Bitno je da se sve radi zbog toga da što više vremena provedete na Instagramu, a samim tim znate već.

Money, money, money….

Zašto je ovo bitno za vaš posao?

Morate da se prilagodite njihovom razmišljanju i načinu funkcionisanja mašine.

Ovo je suština i svaka promena će da vodi ka većem angažmanu (engagement). I to je to.

Sve drugo je neprovereno, jer oni nikada neće odati način rada.

Svakakvi marketing gurui, spameri smaraju po ceo dan o tome da ima neka fora, kako “preveslati” Instagram.

Ako se to i desi, da postoji rupa, to vrlo brzo inženjeri uoče i bam. Ćao, nema vas više…

Zatvaraće svaki taj propust iz prostog razloga, jer onda biznisi ne sipaju novac u Instagram.

Ko dugoročno razmišlja o poslu, nikako mu ne preporučujemo takve black hat fore.

Nakon objave, Instagram će prikazati vašu fotografiju ili video malom broju ljudi.

Ukoliko ima engagement-a prikazaće sve većem i većem broju ljudi.

Kako nadmudriti Instagram algoritam?

Metoda koju preporučujemo se zove REVERSE ENGINEERING.

Šta kažete, al smo pametni!? 🙂

Na srpskom, to znači da se detaljno istraži konkurencija, slični profili iz niše i da se uvidi koji postovi imaju najviše lajkova i komentara.

Veća angažovanost korisnika znači da će i Instagram da pogura taj post.

Da prevedemo na sprski, ono što radi, ono što već funkcioniše, prilagodite vašem brendu i pravite slične objave.

Nikako nemojte da kradete.

Pustite mašti na volju. Malo kreativnosti i pobeđujete.

Cilj je da vam algoritam bude saveznik. Neka mašine rade za nas.

Koliko je nama bitno i njima je, verujte.

Jer podsetimo se, Instagram kao ni druge društvene mreže ne stvaraju sadržaj. One vape za kvalitetnim sadržajem.

Zaključak: kreirajte vrhunski sadržaj koji podstiče engagement (lajkovanje, komentare…) i dobićete moćnog saveznika u vidu INSTAGRAM ALGORITMA.

Kvalitetan, angažovan profil za vas znači mnogo manje ulaganje novca u marketing, a više konverzija u kupce.

Kako  kreirati i dizajnirati uspešan profil?

Na prvu loptu deluje kao lak zadatak. Možda ćete reći: “To ćemo čas…”.

Ali, pre nego što krenemo dalje, proverite da li ste konvertovali privatni u BIZNIS PROFIL.

Ukoliko niste, učinite to. Prebacite vaš privatni profil u biznis profil, jer biznis profil nudi mnoštvo marketing funkcionalnosti koje obični profili nemaju, kao što je statistika. Ona će vam pomoći da još bolje upoznate pratioce, pristup menadžeru reklama….

Potrudite se da kreirate lako pretraživo i pamtljivo @korisničko_ime (username).

Za razliku od Facebook-a, na Instagramu možete lako editovati username.

Profilna slika treba da bude brzo uočljiva. Preporučujemo da koristite istu profilnu na svim mrežama, kako bi vaši pratioci lako indetifikovali vaš brend.

Uvek je bolje da stoji vaša slika, a ne slika logoa, jer ljudi više vole da vide ko se krije iza brenda.

Za mnoštvo kompanija, ipak će logo da bude profilna slika. Potrudite se da pozadina fotke bude jednostavna.

Sledeća bitna stvar je BIO.

Instagram BIO pokazuje posetiocima ko ste vi, šta nudite i zašto treba da im budete bitni, da vas prate.

I sve to treba da stane u 150 karaktera.

Bio je glas vašeg brenda. Kao i sa osobom koju ste tek upoznali, jedna od prvih stvari koju uočavate je način na koji ta osoba komunicira. Isto je i sa vašim brendom.

Zašto je ovo bitno?

Jedna od najvažnijih stvari kod ubeđivanja je i princip SIMPATIČNOSTI. Što se nekome više dopadnete, veće su šanse i za konverziju, tj prodaju.

Zato, predstavite se u pravom svetlu, prilagodite vaš BIO indetitetu vašeg brenda, budite ozbiljni ili ležerni, budite zabavni ili ozbiljni…. BUDITE ONO ŠTO JESTE.

Koristite pri pisanju formulu: KO STE VI, ŠTA NUDITE i ZAŠTO POSETIOCIMA TREBA DA JE STALO DO VAS.

TRI PUTA PROVERITE KONTAKT PODATKE, LINK DO SAJTA ILI LANDING PAGE-A.

 

Kako napraviti Instagram marketing strategiju koja stvarno radi?

 

Da se podsetimo, Instagram danas, sa više od milijardu aktivnih mesečnih korisnika, poseduje preko 25 miliona poslovnih profila.

To znači da brendovi (biznisi) žele da njihova Instagram marketing strategija dostigne ciljanu demografiju, angažuje korisnike i pokreće stvarnu društvenu vrednost.

Skoro 60% korisnika koji imaju Instgram imaju između 18-29 godina što čini Instagramu visoko konkurentnom mrežom. I dok se ljudi pridružuju Instagramu, brendovi imaju jedinstvenu priliku za angažovanje sa svojim pratilaca.

 

 

Međutim, za uspeh brendove na Instagram-u potrebno je više od objavljivanja atraktivnih slika – to je proizvod pažljive strategije, dobro definisan identitet brenda zasnovan na vizuelnoj kreativnosti i efikasnom upravljanju zajednicom.

 

Mobilna priroda Instagram je savršena za prikazivanje instant fotografisanih i snimljenih trenutaka. To daje pratiocima veću šansu i ličniji pristup za interakciju sa brendom. 

Takođe, omogućava Instagram-u da ima cazualniji i zanimljivi pristup i izgled od drugih društvenih mreža.

Uspešnost biznis profila na Instagramu zavisi od precizno isplaniranih i odrađenih postupaka, kao što je precizno određivanje ciljeva, izrade teme sadržaja, obim sadržaja i njegova upotreba, kao i kvalitetnih fotografija i grafičkih rešenja. 

Za dobro vođen Instagram biznis profil potrebno je koristiti i ostale funkcije pored klasičnih fotografija, kao što su video-snimci, GIF, Storie ili imati i dobru interakciju sa pratiocima i redovno odgovrati na njihove poruke i komentare.

 

Odredite svoje ciljeve

 

Prva stvar koju treba da uradite pre otvaranja Instagam biznis profila jeste da odredite svoje ciljeve, odnosno odlučite zašto vam je potreban biznis profil na Instgramu, a to možete uradite preko tri jednstavna pitanja.

 

  • Šta mogu da uradim na Instagramu što ne mogu na drugim platformama? 
 

Veoma legitimno pitanje kada krenete da razmišljate o otvaranju Instagram biznis profila jeste šta vam to nudi Instagram, a da nemaju druge društvene mreže. 

Instagram kao društvena mreža koja poseduje veliku tendenciju rasta omogućavama vam veliku bazu potencijalni klijenata, kao i praktičnije vizalni storytelling o brendu.

 

  • Ko je vaša ciljna publika i koji su članovi vaše publike koji su aktivni na Instagramu?
 
 

Da biste se odlučili za otvaranje biznis profila na Instagramu prvo je potrebno uraditi detaljno istraživanje i ustanoviti koja je Vaša ciljna publika i da li se ona nalazi na Instagramu da biste zatim mogli svoj sadržaj da prilagodite upravo njima

 

  • Kako će se Instagram integrisati sa drugim mrežama u vašoj strategiji društvenih medija?
 

Instagram je platforma koja vam obećava praktičnije vizualno iskustvo stortellinga o brendu i veoma se lako uklapa u vizalnu strategiju brenda preko fotografja i vizualnih grafičkih rešeja.

 

Mali rezime:

Napravite plan o tome šta ćete i u kom trenutku da promovišete od vaših proizvoda ili usluga.

Gradite dugoročne odnose sa pratiocima, tako što ćete davati vrednost koja će biti od koristi Vašoj publici.

Pratite statistiku da biste videli šta uspešno funkcioniše (radi), a šta ne.

 

 

Ideje za postove i giveaway na kojima će vam zavideti konkurencija. Izgradite temu sadržaja

 

Kada odlučite da otvorite Instagram biznis profil i ustanovite svoje ciljeve vreme je da odredite koje ćete aspekte vašeg brenda prikazati u sadržaju Instagrama. 

Proizvodi, usluge, članovi tima i kultura brenda pružaju bogat potencijal za izradu sadržaja. Jednom kada imate listu specifičnih tematskih sadržaja, možete razmišljati o mogućim temama za svoje slike i video zapise.

Da li ste znali da Instagram fotografije sa licima generišu 38% više onih od onih bez? Izgradnja tema sadržaja oko Vašeg biznisa je od suštinskog značaja za uspeh. 

Počnite sa korišćenjem alatke za analizu Instagram-a kao što je Sprout Social da biste odredili vrednost vašeg sadržaja i videli šta zapravo pokreće angažman.

 

Odredite obim sadržaja i njegovu upotrebu

 

Instagram je započeo kao aplikaciju za deljenje fotografija, ali njegova široka baza kreativnih korisnika objavljuje sve od video zapisa, grafika do video snimaka Boomerang.

 

Tokom planiranja sadržaja na kalendaru društvenih mreža, potrebno je razmišljati i o balansu tipova sadržaja koji će na najbolje način upotrebiti resurse koje imate i doneti angažovanje koje želite od svoje publike.

 

Najčešći tip posta na Instagram-u je post sa slikama. Kada kreirate feed, važno je postaviti razne fotografije. 

Pokušajte da uhvatite kulturu vašeg brenda sa stilom života i behind tre scenes objave, ali izbegavajte postavljanje previše fotografija vašeg proizvoda. 

Zapamtite da korisnici Instagrama-a traže prave poruke od brendova, a ne reklame.

 

 

Neki od zanimljivih tipova objava koje možete koristiti jesu:

  • Edukativni poslovi
  • Postovi influensera
  • Korisničko generisani postovi
  • Motivacioni postovi
  • Korišćenje bitnih datuma
  •  

Behind The Scenes Posts

 

Ovi postovi su dizajnirani da pruže uvid u deo vašeg posla ili brenda koji ljudi obično ne vide. Važno je da oni ne izgledaju izlažirano dok je autentičnost ključna. 

To su obično one fotofrafije i video-snimci koji prikazuju vaš proces rada i nastajanje proizvoda.

Kompanija Aeronaut Breving obezbedila je pogled na kulturu svoje kompanije prikazivši svoje zaposlene na poslu.

Repost From Employees

 

Ponekad vam ne treba mnogo vremena za odličan sadržaj jer ga imaju vaši zaposleni. 

Reposting odličnih fotografija vaših zaposlenih je jednostavan način za postovanje autentičnog sadržaja i odličan način humanizovanja vašeg poslovanja. 

Na ovaj način ne samo da će vaša publika pratiti i sarađivati sa brendom već će početi da se “vezuje” za vaše zaposlene.

Na primer, Fenvai Park često objavljuje slike svoje ekipe koja priprema stadion za igru. Samo obavezno označite ili tagujte pojedinca sa čijeg ste Instagram profila prereuzeli objavu.

 

Edukativni postovi

Edukativni postovi nude brze savete o tome kako nešto učiniti ili napraviti. 

Ova vrsta postova su najčešće fotografije ili video zapisi i obično predstavljaju uputstva na koji način brzo i lako nešto učiniti.

Popularni Tasti video recept iz Buzzfeeda je fantastičan primer kako možete biti edukativni, ali i zabavni.

Postovi influensera i javnih ličnostiInfluenser se često spominje kao termin, a to je u stvari osoba koja ima moć da utiče nad većim brojem svojih pratilaca koji joj veruju na društvenim mrežama, jer je u idealnim okolnostima zasluženo izgradila taj kredibilitet.

Influenseri koji dobiju kredibilitet vrlo brzo postanu svesni ličnog brenda i zatim nude usluge nekome ko se bavi biznisom da im pomogne da svoj brend podignu na viši nivo. 

Veliki broj influensera su ujedno i blogeri koji su izuzetno vešti u fotografisanju i pisanju recenzija o nekom proizvodu. 

Kao primer javnih ličnosti može poslužiti Cristiano Ronaldo koji ima 113 miliona pratilaca na instagramu. 

On koristi svoj Instagram profil za reklamiranje proizvoda, automobila, garderobe itd. Oko njega su se okupili brendovi kao što su Nike, Bugatti, Herbalife, Tag Heuer i drugi.

 

Motivacioni postovi

Motivacioni post obično kombinuje jednostavan vizual sa nekom vrstom teksta ili citata. 

Motivacioni postovi mogu biti odličan način da podstaknete vašu publiku i pojačate vrednosti vašeg brenda. 

Ukoliko se grafički dobro odrade oa vrsta objava može vizualno poboljšati izgleda vašeg Instagram biznis feed-a.

 

Korisničko generisani postovi

Slično postovima zaposlenih, sadržaj koji je generisao korisnik je kuriran sadržaj vaših fanova i sledbenika. 

Pogledajte svoje označene fotografije ili postove koristeći svoj brand #hashtag ili vašu lokaciju i razmotrite repostovanje visokokvalitetnih slika koje dobro oslikavaju stil vašeg brenda. 

Ne samo da su objavljeni postovi dobar, to pokazuje da zaista brinete o svojim kupcima – bitno je samo tagovati originalnog vlasnika fotografije.

Da biste ponovili sadržaj koji je generisao korisnik, skenirajte i isecite izvorni post ili koristite aplikaciju za repostovanje kao što je Repost for Instagram.

 

Korišćenje bitnih datuma

Da li vam se čini da Izgleda kao da postoji “praznik” za sve ove dane?

 Zabavni događaji kao što su Nacionalni dan bratstva i Nacionalni dan sladoleda od čokolade generišu tonu angažovanja na društvenim merežama. 

Pridružite se zabavi učestvujući u lokalnom, nacionalnom ili svetskom trendu. Instagram je odličan način za objavljivanje humorističkog sadržaja koji se odnosi na zabavne događaje.

 

Šta je potrebno za dobru Instagram fotografiju?

 

Kada odredite ton sadržaja vaših objava trebalo bi da se fokusiate i na to da Instagram objave u obliku fotografija ispunjavaju određene kvalitete kako bi pokrenule što veći angažman vaših pratilaca. 

Naravno, najvažnije je da fotografije prate ton vašeg brenda, ali i da su visokokvalitetne i oštre, sem ako vaš brend nije drugačije orjentisan. 

Kada fotografišete za vaš Instagram biznis profil pored fotografija fografisanih profesionalnim foto-aparatom, poželjno je da objavite neku objavu koju fotografišete telefom. 

Kada fotografišete fotografije bilo bi dobro da pripazite i na ove stvari:

  • Fokusirajte se na jedan objekat
  • Fotografišite portrete
  • Iskoristite negativan prostor
  • Tražite neobične perspektive
  • Koristite simetriju
  • Koristite razne dezene 
  • Koristite prirodno svetlo

 

Video

Pored fotografija, Instagram vam takođe omogućava postavljanje video zapisa dužine do 60 sekundi. 

Možete da preuzmete video-zapise sa vašeg računara koji su uređivani pomoću profesionalnog softvera za uređivanje ili urdite video zapise koristeći mobilne aplikacije. 

2020. godina je godina video-snimaka, i Instagram, kao i Facebook potenciraju korišćenje što većeg broja video-materijala.

Boomerangs/GIFs

Kada uključite kameru da snimite fotografiju u okviru Instagrama-a, možete birati između normalne kamere, uživo uključenja, bumeranga i hands-free moda. 

Boomerangs i GIF-i omogućavaju vam da uradite duhovit osvrt na tradicionalni video dodavanjem ponavljajućih, pokretnih sekvenci. 

Program Boomerang snima fotografije, a zatim ih pretvara u savršeno kratki video koji se ponavlja iznova i iznova. 

Ova vrsta posta je odlična za sve one snimke kojima je bitno ponavljanje pokreta kao što je skakanje ili nestajanje hrane sa tanjira. U poslednje vreme najčešće se koriste u Story-u.

 

                Instagram Stories kao tajno oružje

Instagram Stories omogućava korisnicima da objavljuju veći broj fotografija bez zatrpavanja glavnog feed-a, a samim tim i pratilaca. 

Stories su odlične za sadržaj iza scene i obično imaju manje kvalitetne fotografije i video-zapise, što je i do samom algoritma Instagrama. 

Kao Snapchat Stories, Vaš Instagram Story nestaje nakon 24 sata.

Važna stvar za storie je da ne zaboravite da budete autentični. Dok vaš feed profila treba da prikazuje sređene fotografije, Story objave mogu biti malo sirove. 

Koristite ovu funkciju da biste pokazali dešavanja “iza scene” svog brenda ili prikazali kulturu vaše kompanije.

Stories su takođe korisna alatka za prikazivanje događaja uživo koje vi organizujete ili posećujete. Takođe, služi da se dodatno približite klijentima i prikažete vašu autentičnost i zanimljivost.

Kako napisati  Instagram Caption?

Još jedna bitna stvar na vašem Instagram biznis profilu jeste i caption, odnosno tekst ispod vaše objave. 

Pristupi pisanju Instagram tekstova variraju. Dok su caption ograničeni na 2.200 znakova i skraćeni sa elipsom nakon tri linije teksta, i dalje je važan deo vašeg posta. 

Neki korisnici izbegavaju caption, ali brend nikada ne bi trebao to da radi. Tekstovi su neophodni za širenje priče o brenda. I dok je fotografija sjajna za imidž i odlična za pridobijanje pažnje, tekst lakše širi poruku koju želite da prosledite vašim korisnicima.

Pokušajte da napišete najvažniji deo vaše poruke u prve tri reda. Pored toga, koristite svoje hashtagove i pozovite svoje pretioce da ih zaprate kako bi im zadržali pažnju ili ih inspirisali da preduzmu akciju. 

Uključite poziv za akciju u caption. Podstičite svoju publiku da “voli” fotografiju, komentariše ili podeli sa svojim prijateljima.

Na kraju, zapamtite kako Instagram dozvoljava da dodate vezu za vaš bio. Zamolite vašu publiku da to proveri. 

Na primer, možete ohrabriti pratioce da provere novi proizvod ili blog post pomoću vašeg naslova da biste usmerili ljude na link u vašem bio. 

Samo zapamtite da promenite vezu tako da odgovara vašem najnovijem postu. Savet: Koristite skraćene linkove za praćenje u URL-u tako da možete videti koliko je vašeg saobraćaja došao sa vašeg Instagram naloga.

Takođe, obavezno uključite geotag. Da li ste znali da postovi označeni sa lokacijom ima 79% veći angažman nego postovi bez njega? Dodavanje lokacijske oznake vašim porukom dajete korisnicima mogućnost drugog načina pronalaženja vašeg sadržaja. Ako više ljudi vidi vaš sadržaj, verovatnije ćete imati veći angažman.

Verujte #hashtagovima

Da biste videli najviše uspeha iz vaših Instagram #hashtags, učinite ih lako pronalžljivim, praćenim i čitljivim. Uvek je najbolje koristiti hashtags za povezivanje sa novim sledbenicima i povećati angažman na vašim postovima.

Potrudite se da izaberete miks opštih, popularnih hashtags i specifičnih hashtags za povećanje životnog veka ašeg posta. U nekim slučajevima, možda ćete želeti da kreirate svoj brendirani hashtag. Mnogi brendovi su stvorila sopstvene hashtags za predstavljanje novog proizvoda ili Instagram kampanje, promovisanje događaja i još mnogo toga. Uz novu Instagram opciju praćenja hashtaga povećava se i mogućnost vidljivossti vašeg biznisa.

Ako planirate da koristite sopstveni hashtag, obavezno uradite neka istraživanja kako biste bili sigurni da se ne koriste za drugu svrhu i podstičete svoju publiku da ih koristi.

Pokušajte sa društvenim razmenjivanjem preko mreža

Instagram vam omogućava da povežete svoj profil sa profilima na Facebook-u, Tvitter-u, Tumblr-u, Flickr-u i Svarm-u. Jednostavno je automatski staviti svoje postove sa Instagrama na raznim mrežama i tako povežete veći broj svojih klijenata.

Menadžeri Facebook-a i Instagrama polako uvode politiku da Instagram bude primarani i da se fotografije sa njega resheruju na druge društvene mreže. Ovakav postupak još jedan je dokaz da Instagram preuzima prevlast i polako baca u zaborav sve ostale društvene mreže.

Oglašavanje, sponzorisane ili plaćene reklame na Instagramu

Da li ste znali da je Instagram u vlasništvu Facebook-a i da na isti način možete sponzorisati, odnosno platiti svoje reklame na Instagramu?

Zbog sve većeg broja biznis profila, ali i smanjenja pažnje samih pratilaca velike društvene mreže poput Instagrama i Facebook-a uveli su mogućnost plaćanja sponzorisanih objava.

Sponzorisane objave odlično su rešenje da dođete do novih korisnika, ali i da ponovo angažujete već postojeće korisnike i pratioce.

Takođe, Instagram daje mogućnost sponzorisanja i Storia koji u ovom slučaju služe da se preko linka korisnici upute na neku drugu željenu stranicu, najčešće do samog web-sita i posebe akcije na toj strani.

Još jedan bitan alat koji Instagram biznis profil poseduje u sklopu same aplikacije jeste i statistika kojoj možete na veoma jednostavan način da pristupite i tako praatite statistiku vaših pratilaca i na taj način prilagođavate vaš sadržaj kako njima tako i novim, potencijalnim pratiocim.

Instagram kao mreža sa velikim potencijalom rasta i stalnim inovacijama u sektoru biznis profila je svakako društvena mreža vredna razmatranja za uključenje u vaš marketinški plan u digitalnom svetu.